Dodací podmínky

PŘIJETÍ ZBOŽÍ A JEHO EXPEDICE
O přijetí Vaší objednavky Vás budeme kontaktovat emailem. Objednané zboží pro Vás zabalíme a pošleme neprodleně pod obdržení objednávky. Při odeslání Vás o expedici budeme také kontaktovat emailem. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce. Pro řádné a včasné doručení je třeba, aby adresa v objednávce byla uvedena přesně a spolu s telefonním číslem. Zboží lze doručit i do zaměstnání, i pro tento případ je třeba uvést přesnou adresu a telefonní číslo.

CENY A ZPŮSOB DORUČENÍ
Vaši objednávku si můžete nechat doručit po celé České republice a na Slovensku. Přepravu a doručení veškerého zboží zajišťují tyto společnosti:

EXPRESNÍ DOPRAVNÍ SLUŽBA PPL     
Pokud rádi nakupujete z pohodlí domova a chcete naplno využít všech výhod internetového prodeje i s doručením až domů, pak je pro vás určený způsob dopravy PPL. Poplatek za doručení PPL po ČR je 120 Kč s DPH, při platbě na dobírku je dále účtován poplatek 20 Kč s DPH. Doručení na Slovensko je zpoplatněno 180 Kč s DPH, při dobírce je účtován další poplatek 20 Kč s DPH.
  1. PPL doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h.
  2. Doručovatel vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání - čas doručenívýši dobírky (v případě, že jste už neuhradili zboží bankovním převodem)
  3. V případě dobírky můžete uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky (možnost platit kartou jen pro dodání na území České republiky).
  4. Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den.
  5. Při doručování zboží na Slovensko předá PPL balík doručovací službě DHL, která vás bude dále kontaktovat pro předání zboží.
  6. Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.

Převzetí a reklamace - při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

OSOBNÍ ODBĚR V SÍTI ZÁSILKOVNA
Objednávku si můžete nechat doručit na partnerská odběrná místa v síti Zásilkovna. Poplatek za osobní vyzvednutí na partnerském výdejním místě je 69 Kč s DPH, při dobírce je účtován další poplatek 20 Kč s DPH.
  1. O možnosti vyzvednutí budete informováni SMS zprávou.
  2. Na vyzvednutí objednávky máte 7 dní.
  3. Při vyzvednutí objednávky budete vyzváni k předložení dokladu totožnosti či jiného dokladu.
  4. Svoji objednávku můžete sledovat ZDE

Převzetí a reklamace - pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!


Osobní odběr v Ostravě

Objednávku si můžete vyzvednout a zaplatit hotově v Ostravě, po předchozí telefonické domluvě, a to bez poplatku.
  1. O připravenosti objednávky vás budeme informovat e-mailem (před jeho odesláním není objednávka připravena).
  2. Na vyzvednutí máte 7 dní, pak bude objednávka stornována.
  3. Informace o objednávce získáte na info@sluxurystore.cz nebo na tel. čísle +420 604 286 515 (v pracovní dny od 9:00 - 17:00).